• דף הבית

  • Notice: Undefined index: branch_id in /home/fitfun/public_html/pages/site/template.php on line 311

    Notice: Undefined index: branch_id in /home/fitfun/public_html/pages/site/template.php on line 311

    Notice: Undefined index: branch_id in /home/fitfun/public_html/pages/site/template.php on line 311

    Notice: Undefined index: branch_id in /home/fitfun/public_html/pages/site/template.php on line 311
  • צור קשר
חוגים למבוגרים

ריקודי עם

טקסט

סדנת בטן

פעילות של 15 דקות המתמקדת באזור הבטן

power pilates

אימון פילאטיס בדרגת קושי גבוהה במיוחד. האימון הנו מאתגר יותר, מחזק יותר ומעצב יותר, ואם המטרה שלך היא להתחזק, להתעצב ולהזיע בשיעור - האימון הזה יענה על הדרישות שלך.

זומבה

טקסט

יוגה תרפיה

שיטת רפואה אלטרנטיבית, המיועדת להשתמש בטכניקות יוגה למטרות טיפול בריאותי. מדובר בשימוש בטכניקות מתחום היוגה, תוך התאמות מסוימות, לטיפול באנשים עם בעיות בריאותיות, במטרה להבריא אותם, או לשפר את מצבם וכושר התמודדותם עם אותן בעיות.

פלדנקרייז

טקסט

התעמלות בריאותית

טקסט

פילאטיס

פעילות ספורטיבית אשר נועדה לשפר את היציבה ואת התפקוד היומיומי של הגוף. השיטה קרויה על שם ממציאה, ג'וזף פילאטיס, והפכה בשנים האחרונות לאחת השיטות הידועות בעולם כמשפרת יציבה, מפחיתה כאבי גב, ברכיים ושרירים ההופכת את הגוף לאסוף יותר, מעוצב יותר וזקוף יותר, וכן מצוינת לנשים בהריון ואחרי לידה.

עיצוב וחיזוק

עבודה אינטנסיבית על כל שרירי הגוף מלמעלה עד למטה לשיפור טונוס השריר גמישות וכוח. תרגילים מאתגרים המתבצעים בשילוב אביזרי אמון : משקולות, גומיות, כדורים ועוד

עיצוב דינמי

שיעור עיצוב בתנועה המשלב עבודה אירובית, חיטוב ועיצוב. השילוב המושלם להצרת היקפים, הורדה במשקל וחיטוב הגוף. עבודה אינטנסיבית המשלבת פעילות בעמידה ופעילות על המזרן, בשילוב אביזרים רבים כגון: משקוליות, גומיות, כדור מדרגה ועוד

ויניאסה יוגה

טקסט

Hit&Trx

טקסט

ספינינג

טקסט

התעמלות במים

טקסט

טניס שולחן

טקסט

ברידג'

טקסט

חיזוק ושיפור יציבה

טקסט

עיצוב וחיטוב

טקסט

Hit

עבודה בעצימות גבוהה עם שילוב הפוגות קצרות של מנוחה. העבודה מתחלקת בין סוגי השרירים השונים, כאשר בדרך כלל בכל אימון ישולבו מספר מערכות שרירים. התרגול מתבצע באמצעות חזרה על תרגיל מסוים (למשל סקוואט, ריצה מהירה במקום או ספרינט, כפיפות מרפקים, שכיבות סמיכה או קפיצות), לאחר מכן ניתן זמן קצרצר למנוחה ואז – מעבר לתרגיל המחזורי הבא.

פילאטיס Core

טקסט

אימון רצועות TRX

רצועות ה־TRX מאפשרות לבצע תרגילים מורכבים ופשוטים כאחד ולשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני תוך עבודה על כלל שרירי הגוף ועל מרכיבי כושר, כגון כוח מרבי, סיבולת שרירית, כוח מתפרץ, שיווי משקל, קואורדינציה, סיבולת לב-ריאה, גמישות. הפעילות הנעשית באמצעות רצועות הכושר התלויות, מאתגרת את כל שרירי הגוף תוך שימוש תמידי בשרירי הליבה (CORE), שהם שרירים מייצבים המהווים את עמודי התווך של הגוף

חיזוק ומתיחות

פעילות גופנית מורכבת משלושה מרכיבים עיקריים: מרכיב אירובי (הליכה, שחייה, ריצה וכו') מרכיב אנאירובי (תרגילי כוח) ומרכיב הגמישות (מתיחות). מומלץ וחשוב לסיים כל פעילות גופנית בהרפיית הגוף. המתיחות מתמקדות בהארכת ובהרפיית השרירים, משפר טווחי תנועה, מונע פציעות- תוך דגש על יציבה וזרימה תנועתית לגוף.

Core

טקסט

Hit Extreme

אימון פונקציונלי אינטנסיבי ששורף קלוריות בזמן קצר, גורם לשריפת שומנים, מחזק ומחטב את השרירים ואפילו משפר את סיבולת הלב-ריאה! מיועד לנשים וגברים כאחד ומותאם ליכולות האישיות של כל משתתף

התעמלות בונה עצם

טקסט

יוגה

טקסט

מתיחות

המתיחות מתמקדות בהארכת ובהרפיית השרירים, משפר טווחי תנועה, מונע פציעות- תוך דגש על יציבה וזרימה תנועתית לגוף.

כניסה לחברים

כניסה לחברים